چند و چوني بر دُز سوم واكسن كرونا

۲۰ بازديد

با اعلام ورود جهش جديد كرونا به كشور و لزوم تزريق دُز سوم واكسن كرونا مراكز واكسيناسيون با حجم بالاتري از حضور مردم روبرو هستند.

چند و چوني بر دوز سوم واكسن كرونابه گزارش خبرگزاري صدا و سيما مركز اراك؛  با اعلام ورود جهش جديد كرونا به كشور و لزوم تزريق دُز سوم واكسن كرونا مراكز واكسيناسيون با حجم بالاتري از حضور مردم روبرو هستند.

مقالات بيشتر:وكيل اروميه

دكتر جماليان رييس دانشگاه علوم پزشكي استان مركزي با اشاره به اهميت تزريق دوز سوم واكسن گفت: واكسيناسيون در كنار رعايت فاصله اجتماعي و استفاده از ماسك از مهمترين راه كارهاي مقابله با ويروس كرونا است.

وي افزود: براي مقابله با سويه جديد كرونا تزريق واكسن و زدن ماسك را جدي بگيريم و  افرادي كه واكسن تزريق نمي‌كنند، مسئوليت اجتماعي خود را ناديده مي‌گيرند و عامل ابتلا خود و مردم هستند.

دكتر جماليان گفت: زمان پيشگيري از موج بعدي كرونا، هم اكنون و با زدن ماسك و رعايت دستورالعمل‌هاي مقابله با كرونا است.

رييس دانشگاه علوم پزشكي استان مركزي يادآور شد: زماني كه نقشه كرونايي كشور قرمز مي‌شود، با بستري زياد در بيمارستان‌ها و آي‌سي‌يو و تعداد بالاي مرگ‌ومير مواجه مي‌شويم؛ بنابراين راه پيشگيري از موج بعدي، زدن ماسك و رعايت دستورالعمل‌هاي پيشگيري از كرونا است. شرايط جاري كاهش مرگ ناشي از كرونا در ايران به دليل تزريق واكسن است و ادامه اين شرايط نيازمند تزريق دز دوم و سوم واكسن و استفاده از ماسك است.

مقالات ديگر:دفتر عقد شيك شهرك غرب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.